625 gæster fejrede veloverståede eksamener

fremtiden er din

I dag har VUC Syd holdt dimission for de mange kursister, der nu har nået en milepæl i deres uddannelsesforløb. 2.465 eksamensbeviser er underskrevet i alt, og hvad enten det er afslutningen af en almen voksenuddannelse, enkeltfag eller en fuld hf med hue og blåt bånd blev kursisterne sendt afsted fra alle fire afdelinger med ønskerne om en god rejse videre.

Som en af VUC Syds undervisere, Rasmus Wiin Larsen, sagde: “I dag fejrer vi, at I har holdt et løfte, som i  - måske uden at vide det - gav jer selv, da I meldte jer ind på VUC Syd. I lovede jer selv at tage en uddannelse eller et eller flere fag. Altså at engagere jer i noget og at gøre det færdigt. I dag fejrer vi, at I har holdt løftet, som I dengang gav jer selv”.

Dagen bød på underholdning, overrækkelse af eksamensbeviser samt festtaler fra bestyrelsesformand Signe Knappe, projektleder fra House of Science Birgitte Bjørn, direktør i Danlamp Jan Vesterlund samt borgmester i Tønder Henrik Frandsen.

Haderslev

IMG_3352.jpg